RimWorld Ideology

Kód: 97KRA885
479 Kč 395,87 Kč bez DPH
Skladem - doručení do 15 minut (>5 ks)

Elektronická licence (ESD)Elektronická licence je běžný software, narozdíl od krabicové verze obdržíte digitální licenční kód pro aktivaci a odkaz ke stažení. Software máte tedy k dispozici ihned.

steam Steam - Aktivace

Systémy přesvědčení definují společenské role vůdců, morálních průvodců a specialistů na dovednosti. Vyvolávají rituály od mírných festivalů až po brutální oběti

Detailní informace

Detailní popis produktu

RimWorld Ideology

 


S rozšířením Ideologie získá každý hráč ve hře systém přesvědčení.

Systémy přesvědčení definují společenské role vůdců, morálních průvodců a specialistů na dovednosti. Vyvolávají rituály od mírných festivalů až po brutální oběti. Řídí preference ohledně jídla, pohodlí, lásky, technologií a násilí. Uctívají specifická zvířata, touží po jiném oblečení a tetování a poskytují přístup k různým budovám a strategiím.

Vše je přizpůsobitelné. Vytvořte si vlastní příběh o pirátských nudistických kanibalech, slepých podzemních lidech-krtcích, charitativních kovbojích na ranči, transhumanistech posedlých stroji nebo rustikálních mírumilovných kmenech, které se spojují se zvědavými stromovými tvory.

Můžete si postavit ohromující chrámy s barevnými motivy drog, děsivé obětní oltáře oděné lebkami, klikaté bludiště podzemních tunelů plné technologií nebo krásné sady s vznášejícím se listím.

Pořádáte nezapomenutelné rituály - úžasné taneční večírky s dunivou hudbou, hojné hostiny z lidského masa, krásné festivaly nebeských luceren, ceremoniální oslepení, vánoční slavnosti kolem stromu, zuřivé gladiátorské souboje a další.

Jak budete sílit, budete v nových vícedílných úkolech hledat uctívané relikvie svého systému víry. Pronikněte starověkými komplexy plnými rozmanitých hrozeb. Infiltrujte ostražité kmenové vesnice a hackněte sestřelené vesmírné drony, zatímco budete brzdit ostatní lovce pokladů. Najděte relikvii v jejím starobylém chrámu a přineste ji zpět do svého relikviáře, abyste přilákali bohaté poutníky do své kolonie a pomohli vám obrátit na svou víru ještě více lidí.

A když budete úspěšní a v bezpečí, můžete v novém, epickém endgame s archonexem hledat transcendenci za hranicemi reality.

Ideologie proměňuje váš příběh v váš příběh více než kdy jindy.

 


Každý systém víry je postaven na souboru 1–4 základních memů, kde každý mem představuje základní myšlenku v systému víry. Kombinováním memů a změnou detailů jejich vyjádření můžete vytvořit téměř nekonečnou škálu různých systémů víry.

Tyto memy jsou:

  • Zvířecí osobnost: Zvířata mají práva stejně jako lidé.
  • Rančer: Chov zvířat je správná cesta; pěstování rostlin k jídlu nikoli.
  • Bolest je ctnost: Ctnost se projevuje skrze utrpení sebe i druhých.
  • Tma: Jasné světlo spaluje a ničí! Tma živí a tvoří. Lidé by měli žít ve tmě.
  • Tunelář: Lidé by měli žít v podzemí a užívat si šťavnatých plodů hlubin.
  • Spojení se stromy: Stromy jsou podstatou života a musíme být v jejich blízkosti.
  • Nudismus: Oblečení nás svazuje, ovládá a dusí. Všichni bychom se měli nechat volně viset.
  • Slepota: Pouze slepí mohou vnímat skutečnou realitu.
  • Kanibal: Musíme konzumovat lidské maso.
  • Transhumanista: Lidský pokrok znamená splynutí s technologií.
  • Čistota těla: Lidské tělo by nemělo být zneuctěno.
  • Lupič: Silný by měl brát od slabého.
  • Proselytizér: Je naší povinností šířit naši víru.
  • Luxusní život: Exotické stavy mysli jsou klíčové pro dobrý život.
  • Primát přírody: Člověk je skvrnou na dokonalosti přírody.
  • Lidský primát: Lidé jsou morálním středem vesmíru.
  • Nadřazenost žen: Ženy jsou nadřazeným pohlavím a měly by vládnout.
  • Mužská nadřazenost: Muži jsou nadřazeným pohlavím a měli by vládnout.
  • Supremacista: Naši lidé by měli dominovat všem ostatním.
  • Loyalisté: Stojíme si za svými před ostatními.
  • Vinni: Naši lidé nesou vinu z minulých věků. Jiní jsou si zaslouženější.
  • Individualista: Úlohou komunity je sloužit každému jednotlivci.
  • Kolektivista: Úlohou člověka je sloužit komunitě.

 

 


Každý mem může vést k řadě různých zásad . Každá zásada je specifické pravidlo nebo pokyn, který ovlivňuje specifické chování nebo preferenci. Stejný mem nemusí vždy znamenat stejné zásady – pokud chcete mít přesnou kontrolu, můžete zásady upravovat a náhodně uspořádávat přesně tak, jak chcete. Některá pravidla se vztahují k problémům, jako jsou:

  • Jíst nutriční pastu: Toto jídlo může být vnímáno jako nechutné nebo naopak neefektivní.
  • Kanibalismus: Někteří věřící považují konzumaci lidského masa za odpornou, jiným to nevadí a někteří po něm hladoví.
  • Hmyzí maso: Slizké maso hmyzu může být nechutné nebo lahodné.
  • Pojídání hub: Někteří preferují a jiní nenávidí kašovitou potravu z hub, kterou lze nyní pěstovat v podzemí na houbovém štěrku.
  • Využití orgánů: Názory na odběr, prodej, nákup a instalaci orgánů se liší.
  • Provedení: Tento čin je potenciálně zlý nad rámec svých povinností, nezbytný a dokonce i užívaný.
  • Uctívané zvíře: Věří se, že určité zvíře má zvláštní morální roli. Proto se mu nikdy nesmí ubližovat a lidé jsou s ním šťastnější.
  • Spojení se zvířaty: Některé systémy víry mají silné spojení se zvířaty a považují je za přátele.
  • Porážení zvířat: Může to být nezbytné pro jídlo, ale jiní to silně neschvalují.
  • Odpadlictví: Opuštění vlastního systému víry naznačuje charakterové nedostatky nebo hlubokou nemorálnost.
  • Autonomní zbraně: Názory na to, zda by stroje měly mít možnost rozhodovat o tom, koho zabít, se liší.
  • Slepota: Někteří lidé věří, že být slepý znamená být morální a nezatemněný fyzickou realitou. Jiní s tím nesouhlasí.
  • Slepý psychosmysl: Slepí jedinci mají zvláštní způsoby, jak se spojit s psychickým éterem.
  • Modifikace těla: Někteří požadují modifikovaná těla, zatímco jiní je nesnášejí.
  • Vytváření pout: Někteří věří, že vytváření osobních pout se zvířaty je dobré - jiní ne.
  • Charita: Charitativní systémy víry zdůrazňují důležitost štědrosti a pomoci druhým.
  • Manželé/manželky: Existují pravidla týkající se toho, kolik manželů/manželek může mít muž nebo žena.
  • Fyzická láska: Omezení intimního života.
  • Pohodlí: Někteří lidé nevěnují pozornost pohodlí.
  • Drsná postel: Někteří si myslí, že správný způsob spaní je na studené a nepohodlné drsné posteli.
  • Mrtvoly: Pohled na mrtvé může kolonisty znepokojovat, nebo je nemusí vůbec znepokojovat.
  • Užívání drog: Drogy mohou být zakázané, omezené na lékařské a sociální použití nebo nezbytné.
  • Rozmanitost myšlení: Značně se liší od hlubokého uznání až po intenzivní bigotnost.
  • Zabíjení nevinných zvířat: Takové činy mohou být neschvalované, nenáviděné nebo nemyslitelné.
  • Osvětlení: Ti, kteří jsou zvyklí na tmu, dávají přednost tmavému osvětlení.
  • Boj ve tmě: Někteří věřící bojují lépe ve tmě.
  • Masožravost: Kolonie mohou striktně dodržovat masožravou stravu nebo ji zcela odmítat.
  • Těžba: Vyrabování zdrojů Země je ošklivý čin.
  • Pánské/ženské oblečení: Názory na to, které části těla by měly být zakryté, se liší.
  • Bolest: Trpět a podstupovat prudkou, nervy drásající bolest znamená být morální.
  • Proselytismus: Šíření vlastní víry může být příležitostným úkolem nebo vaší konečnou povinností.
  • Nájezdy: Silní berou od slabých. Pokud to nedokážou, znamená to, že i ty jsi slabý.
  • Farmaření: Správný způsob života je chovat velká zvířata pro jejich maso. Plodiny zde nemají místo.
  • Výzkum: Rozšiřování znalostí může být pro kolonii triviální nebo klíčové.
  • Skarifikace: Některé systémy víry oceňují rituální jizvy na těle, zatímco jiné tuto myšlenku odsuzují.
  • Lebka s hrotem: Ne všichni si užívají sbírání lebek a jejich napichování na píky. Ale někteří ano.
  • Otroctví: Různé náboženské systémy mají odlišné názory na vlastnictví a obchod s otroky.
  • Malé prostory: Někteří lidé nemají problém s klaustrofobními prostory.
  • Urychlovač spánku: Uspat bez urychlovače by bylo hloupé a ztráta času.
  • Biosochařství: Někteří věřící požadují biosochařství, zatímco jiní se domnívají, že poškozuje tělo.
  • Zvrácení stárnutí: Proč byste stárli, kdybyste měli moc to zvrátit?
  • Neurální supercharger: Někteří si myslí, že je ponižující žít bez neustálého superchargingového přístupu k mozku technologií.
  • Kácení stromů: Někteří lidé se mohou v různé míře rozčílit, když jsou stromy pokáceny.
  • Stromy: Věřící chtějí být obklopeni přírodou a velkolepými lesy.
  • Spojení s Gauranlenem: Některé systémy víry mají mnohem silnější spojení se stromy Gauranlen a jejich dryádami.
  • Zbraně: Existují preference ohledně zbraní. Některé jsou ušlechtilé a vyhledávané, jiné jsou opovrhované.
  • Pracovní motivace: Pracovní motivace vedoucího se ztrojnásobuje.


Systémy přesvědčení mají svou základní strukturu. Ty nemají herní vliv, ale dávají rozmanitost tomu, jak různé systémy přesvědčení vypadají a fungují, a také narativům, které pro ně hra generuje:

  • Ideologické přesvědčení jsou ospravedlňována historickými narativy.
  • Teistické víry mohou být monoteistické nebo polyteistické, přičemž jejich bohové jsou abstraktní nebo fyzicky ztělesnění. Některé mohou být vzdálenými potomky historických systémů víry.
  • Animistické víry vidí duchy ve světě kolem nás.
  • Archistické přesvědčení vidí superinteligentní stroje, archotechy, jako skutečné bohy reality.

 

 


Lidé se mohou navzájem obracet na novou víru. Můžete pověřit dozorce obracením vězňů nebo použít speciální schopnosti svého morálního průvodce.

Lidé se také budou spontánně snažit obracet na víru své okolí. Ti s proselytizujícími přesvědčeními to budou dělat mnohem intenzivněji – což může vést ke konfliktu.

V závislosti na vlastnostech je mnohem snazší obrátit některé lidi než jiné.

Můžete všechny ve své kolonii přivést k jednomu systému přesvědčení nebo se pokusit zachovat rozmanitost přesvědčení, abyste využili výhod všech z nich.

 


Využijte silné stránky a dovednosti svých oblíbených kolonistů tím, že jim přidělíte formální společenské role. Každý systém víry definuje zvláštní role, které mohou věřící přijmout.

  • Vůdčí role pronáší inspirativní projevy, posiluje spojence v boji kolem sebe , povzbuzuje k tvrdší práci a hraje zvláštní roli v některých rituálech. Mohou také obviňovat jednotlivce ze zločinů a vést soudní procesy.
  • Role morálního průvodce podporuje duševní pohodu a duchovní sílu vašeho lidu a vede mnoho rituálů včetně pohřbů, obětí a dalších. Mohou kázat zdraví nemocným, aby urychlili uzdravení, poskytovat rady smutným kolonistům, aby jim zlepšili náladu, ujišťovat lidi v jejich víře a obracet nevěřící k jejich vlastnímu systému víry .
  • Role specialisty nabízí lepší efektivitu v jedné primární dovednosti a zároveň získává speciální schopnost související s touto dovedností. Na druhou stranu se specialisté více soustředí na svou specifickou dovednost a nedělají jinou práci. Můžete přidělit mnoho specialistů.

 

 


Každý systém víry definuje soubor jedinečných rituálů.Tyto hráči ovládané události jsou speciální shromáždění, která mají různé dopady v závislosti na tom, jak jsou prováděna. Například divoká párty v obrovské taneční hale s obřími reproduktory může přilákat nové rekruty nebo vést k objevu starobylého komplexu plného kořisti. Na druhou stranu, pokud uspořádáte párty na poli bez hudby, nemusíte získat stejné výhody.

Rituály založené na systému víry zahrnují:

  • Taneční párty: Účastníci tančí na hudbu z obřích reproduktorů, osvětlených barevnou světelnou koulí.
  • Bubnová párty: Bubeníci hrají hudbu, zatímco ostatní tančí celou noc.
  • Společenské slavnosti: Vedoucí pronese projev a poté se lidé shromáždí, aby se napili a pobavili se.
  • Oslava stromu: Společenský festival kolem ozdobeného stromu.
  • Kruh pálení: Morální vůdce pronese odsuzující projev a lidé pálí nenáviděný symbol, jako je figurína nebo vlajka.
  • Kouřový kruh: Lidé pálí speciální obří bong nebo kadidlo a společně vdechují kouř.
  • Festival nebeských luceren: Lidé staví a vypouštějí krásné dřevěné lucerny, které se vznášejí k nebi.
  • Gladiátorský souboj: Otroci nebo vězni bojují v ringu, aby pobavili diváky. Můžete dodat zbraně a ty budou použity. Pokud bojovník zemře, dav odejde ještě nadšenější.
  • Oběť: Morální vůdce zabije zvíře nebo vězně před davem.
  • Hostina kanibalů: Kolonisté se shromažďují, aby zhltli lahodný talíř lidského masa.
  • Skarifikace: Morální průvodce uvádí nového věřícího tím, že ho esteticky zjizví, zatímco se ostatní dívají.
  • Zaslepení: Morální průvodce uvádí nového věřícího do víry tím, že ho zaslepuje, zatímco se ostatní dívají.
  • Pohřeb: Lidé se shromažďují kolem hrobu, aby vzpomněli na někoho, koho ztratili, zatímco morální poradce pronáší projev.


Některé rituály nejsou specifické pro systémy víry:

  • Projevy vůdců: Vůdce kolonie pronese povzbuzující projev, jehož cílem je zvýšit morálku. Pokud selžou jejich sociální dovednosti, může to mít opačný účinek!
  • Soudní proces: Vedoucí obviní někoho z ohavných zločinů. Žalobce a obviněný se o případu dohadují před svědky. V případě odsouzení může být obviněný potrestán bez společenských důsledků.
  • Veřejná poprava: Zabití vězně. Nejlépe se to provádí po soudním procesu, kde je vězeň shledán vinným z něčeho.
  • Spojení se stromem: Majestátní obřad, při kterém se kolonista spojí se stromem Gauranlen, což mu dává schopnost ovládat dryády uvnitř.

 

 


V blízkosti vaší kolonie občas vyraší unikátní druh stromu zvaný strom Gauranlen. Tyto majestátní pomerančovníky mají symbiotický vztah s malými tvory zvanými dryády. Strom podporuje dryády a ty na oplátku chrání strom. Ke každému stromu je připoutáno několik dryád.

Kolonista se může se stromem spojit během zvláštního obřadu. Postupným prořezáváním stromu může kolonista posílit spojení a získat schopnost ovlivňovat jeho dryády.

Pod vaším vlivem se dryády mohou specializovat do různých kast:

  • Nosič: Tito robustní pomocníci odnesou věci tam, kam potřebují.
  • Dráp: Zranitelný, ale děsivý, dráp se specializuje na způsobování poškození.
  • Barkskin: Pomalá, ale houževnatá, kůra absorbuje zásahy pro tvé ostatní bojovníky.
  • Dřevodělník: Postupem času vyrábí dřevo.
  • Výrobce léků: Postupem času generuje bylinné léky.
  • Výrobce bobulí: Postupem času generuje bobule.
  • Gaumaker: Produkuje klíčky Gauranlen, aby se vytvořily nové stromy Gauranlen.


Na víře záleží. Pokud vaši kolonisté uctívají stromy, mohou se s nimi efektivněji spojit a efektivněji ovlivňovat dryády. Pouze ti, kteří stromy skutečně respektují, mohou ovládat jejich rozmnožování. Postupem času si taková kolonie spojující stromy může ze svého gauranlenského sadu a roztomilých, užitečných a děsivých dryád vybudovat ekonomiku a armádu.

 


Každý systém víry uchovává nějaké speciální předměty jako relikvie. Může to být starověký meč, lebka, kus brnění nebo cokoli jiného. Vydejte se na vícedílné úkoly, abyste našli a sesbírali relikvie, ve které věříte.

Hledání relikvie zahrnuje několik druhů úkolů:

  • Starověké komplexní úkoly vás zavedou do dávno zapomenutých ruin obsahujících poklad a informace o relikvii. Čeká na vás široká škála výzev - kryptospící vojáci, hmyz, spící mechanoidi, nestabilní zásoby paliva nebo piráti, kteří vás na místo sledovali. Využijte tyto hrozby proti sobě navzájem, abyste přežili a zároveň si vzali, co chcete.
  • Úkoly s vesmírnými drony začínají přistáním dronu vedle vaší kolonie. Obsahuje informace o relikvii, ale nejdřív ji budete muset hacknout! Na místě postavte obranu, abyste se ochránili před ostatními lovci pokladů, zatímco budete informace získávat.
  • Úkoly v uctívaném terminálu zahrnují starobylý terminál uctívaný kmenovou vesnicí. Umožní vám ho navštívit, ale pokus o hacknutí terminálu vyvolá útok místních. Zvažte zahájení útoku zvenčí vesnice, nebo vstupte dovnitř pokojně a zkuste se do něj dostat. Je to vaše volba.

Jakmile najdete starověký chrám , který uchovává relikvii, můžete se tam vydat a získat ji během odvážného nájezdu, při kterém se vyhnete a porazíte různé bezpečnostní systémy. Vezměte si ji domů a umístěte ji do relikviáře. Relikvie vám pomůže obrátit ostatní k vaší víře a také přiláká poutníky , kteří vám přinesou dary.

 


Ideologie také přidává několik nových úkolů, které nesouvisejí s relikviemi. Úkoly

zaměřené na starověké komplexy s kořistí vás zavedou do rabování starověkých komplexů plných kořisti, ať už v raketoplánu nebo cestováním v karavaně. V těchto starověkých komplexech se nejedná o nalezení relikvie - spíše o zbohatnutí. Komplexy jsou procedurálně generovány a obsahují širokou škálu hrozeb. Hrozby jsou navrženy tak, aby na sebe vzájemně reagovaly a dokonce byly užitečné - můžete úmyslně probudit spící starověké vojáky, aby vám pomohli v boji proti pirátům, kteří vás do komplexu následovali, nebo zapálit starověký palivový uzel, abyste spálili obří hmyz hnízdící v další místnosti. Může to být docela šílené - koneckonců, tohle je RimWorld. Poblíž vaší kolonie se zřídí

nové dočasné tábory . Tyto malé komunity jsou slabě bráněny a často nejsou spojeny s žádnou větší frakcí, což z nich dělá dobré cíle, pokud se chcete sami stát lupičem. Na přesvědčení záleží - Pokud jsou vaše přesvědčení agresivní, vaši kolonisté mohou dokonce požadovat, aby byl tento druh útoku prováděn pravidelně, aby uspokojili svou potřebu dominance. Tábory se liší od farem po těžební místa, doly a lovecké chaty, každý s jinými druhy obránců a kořisti.

Skupiny žebráků budou přicházet a žádat o pomoc. Pomozte jim a možná vás později odmění. Můžete se také rozhodnout je zradit a zotročit, naverbovat, prodat nebo cokoli jiného. Na přesvědčení záleží – pokud je vaše přesvědčení charitativní, vaši kolonisté budou obzvláště šťastní, když se postaráte o potřebné cestovatele.

 


Systémy víry odemykají nové budovy.

Mnoho z těchto budov se používá k podpoře rituálů. Patří mezi ně:

  • Oltář: Tradiční plošiny používané při rituálech. Jsou středem vaší rituální síně.
  • Ideogram: Tajemné symboly na podlaze, které se používají při rituálech.
  • Pultík: Dodá vašim rituálům formální vzhled s tímto šikmým stojanem. Jeho umístění poblíž prodlouží trvání pozitivních účinků určitých rituálů.
  • Lavice: Jednoduché lavice pro posluchače, na kterých mohou sedět během rituálu.
  • Klečící polštář : Polštáře, na kterých lidé klečí během rituálů.
  • Prostěradlo na klečení: Koberce, na které si přátelé mohou klečet během rituálů.
  • Buben: Bubeníci mohou vytvářet hudbu pro rituály a večírky.
  • Světelná koule: Točí se a mění barvu! Tato koule opravdu oživí vaše taneční párty.
  • Reproduktor: Zesilte to! Čím více jich přidáte, tím intenzivnější budou taneční párty.
  • Vánoční stromeček: Jeho krásná světýlka a ozdoby jsou nezbytné pro některé veselé festivaly.
  • Hranice: Vytvořte plamennou věž zapálením této klády.
  • Obětní vlajka: Myslete na své nepřátele a na to, co jim uděláte při tomto symbolickém pálení.
  • Podobizna: Zapalte sochy ve tvaru člověka a sledujte, jak hoří.
  • Kanibalský talíř: Nakrmte mnoho hladových úst hrůznou hostinou z lidského masa.
  • Burnbong: Zapalte a vytvořte oblak kouřového listu, který naplní místnost.
  • Kadidlo: Zapalte tyto nádoby s kadidlem, aby se uvolňoval příjemný dým.


Systémy víry také odemykají specifické nové sestavitelné prvky, které mají specifické funkce:

  • Autobongy: Pasivně produkují oblak kouřových listů pro všechny kolem. Spojuje se s uctíváním drog.
  • Tmavé lampy a tmavé pochodně: Pro ty, kteří se světlu vyhýbají, poskytují tyto lampy jemné osvětlení.
  • Deskové postele: Pro ty kolonisty, jejichž přesvědčení se vyhýbá fyzickému pohodlí, je spaní na těchto postelech ušlechtilé.
  • Urychlovače spánku: Urychlují spánek za cenu energie a hladu. Transhumanisté je chtějí.
  • Biosculpter lusky: Zvrátí stárnutí a hojí jizvy. Nezbytné pro ty, kteří odmítají slabost těla.
  • Neurální superchargery: Superchargery pro urychlení práce. Transhumanisté je chtějí.
  • Klece na šibenice: Vystavte mrtvolu poraženého nepřítele, abyste zastrašili všechny, kdo ji vidí. Agresoři po nich touží.
  • Květináče na bonsaje: Milovníci stromů si mohou užít stromy i uvnitř.

 

 


Každý systém víry je spojen s různými estetickými styly. Styly ovlivňují vzhled mnoha věcí – rituálů, nábytku, podlah, oblečení a umění. Vaši kolonisté si budou užívat přítomnost věcí, které odpovídají stylům jejich systému víry, a někteří mohou odmítat styly jiných přesvědčení.

Mezi styly patří:

  • Rustikální: Útulný vzhled venkovského ranče.
  • Totemic: Vzhled inspirovaný kmenovým stylem.
  • Spikecore: Vzhled špičatého vesmírného piráta.
  • Morbidní: Snímky lebky a smrti pro ty temné kulty.
  • Technik: Technologické motivy všude – obvody a šestiúhelníky.
  • Animalist: Zvířecí motivy.
  • Hindu: Potomek starověké hinduistické symboliky.
  • Křesťan: Potomek starověké křesťanské symboliky.
  • Islámský: Potomek starověké islámské symboliky.
  • Buddhista: Potomek starověké buddhistické obraznosti.


Jeden systém víry může kombinovat několik z nich dohromady. Vytvořte si morbidní piráty nebo techno-buddisty, o kterých sníte.

Styly ovlivňují oblečení mnoha způsoby. Věřící v animalistiku mohou tvarovat své helmy s průzkumným brněním do podoby děsivých zvířecích obličejů. Morbidní uctívači smrti budou používat helmy s lebkami. Piráti s hroty na jádru budou nosit prachovky s ostnatýma rameny. Existuje mnoho, mnoho vizuálních variací, takže každá kolonie se bude oblékat jinak.

Styly také ovlivňují umělecká díla, která vaše kolonie produkuje. Sochy budou zobrazovat ikonografii systémů víry jejich tvůrců.

Některé styly se také dodávají se specifickými podlahami, včetně:

  • Morbidní dlaždice a koberce s hororovými lebkami.
  • Dlaždice a desky Spikecore .
  • Totemické dlaždice a desky.
  • Šestihranné koberce a dlaždice pro technologický vzhled.
  • Koberce Mindbend pro ty, kteří hledají ducha v kouři.


Styly se projevují i v nových dekorativních podlahových krytinách:

  • Podlahové hvězdy Spikecore pro vaši gladiátorskou arénu.
  • Rustikální koberce pro vzhled farmářského domu.
  • Morbidní, totemické a zvířecí desky pro tato ústřední místa v kolonii.

 

 



Kromě stylů mohou systémy přesvědčení vést lidi k nošení specifických kusů oblečení. Některé z nich mohou být specifické i pro určité společenské role – kněz nebo morální vůdce může potřebovat nosit speciální klobouk nebo roucho.

Ideologie zahrnuje řadu nových oděvních prvků, které by věřící mohli chtít:

  • Omezení autority: Vylepšete schopnost potlačit otroky.
  • Zadní kryty: Pro outdoorový vzhled.
  • Burky: Zakrývá celé tělo.
  • Flophats: Volná pokrývka hlavy.
  • Slicecaps: High-tech pokrývka hlavy.
  • Stínící kužely: Na slunci vypadají dobře.
  • Vizážové masky: Zakryjte celý obličej.
  • Mučící koruny: Přidejte bolest pro ty, kdo chtějí trpět.
  • Róby: Pro slavnostní vzhled.
  • Pokrývky hlavy a široké zábaly: Tradiční pokrývky hlavy.


Kolonisté také chtějí nová tetování , vousy a účesysouvisející s jejich přesvědčením. Mohou navštívit kadeřnickou stanici , kde si přebarví oděvy barvivy získanými z nové úrody tinctoria, vymění tetování nebo si upraví vousy a vlasy.

 


Můžete zotročit vězně nebo si otroky koupit od obchodníků. Otroci budou pracovat na většině úkolů jako kolonisté, ale za cenu snížené pracovní rychlosti.

Každý systém víry má k otroctví postoj – někteří tuto praxi považují za odpornou, zatímco jiní přijímají a dokonce vyžadují otroctví jako součást své víry.

Můžete své otroky vyzbrojit a přímo jim velet v boji. Ale pozor – otroci se vzbouří, pokud k tomu dostanou příležitost nebo nebudou dostatečně potlačeni. Vaši dozorci mohou otroky potlačovat pravidelnými výhrůžkami. K pasivnímu potlačení otroků můžete použít struktury, jako jsou sochy teroru a klece na šibenici. Můžete také otroky nechat nosit speciální obojky a popruhy na tělo, abyste je udrželi pod kontrolou.

 


Jak vaše kolonie bohatne, budete mít možnost ji celou prodat a začít znovu se svými oblíbenými kolonisty a zvířaty. Na oplátku obdržíte kus mapy, která vede k archonexu – kanálu, kterým údajně starověká strojová superinteligence ovlivňuje fyzický svět.

Tento úkol funguje jako částečný reset hry, kde začnete znovu s vybranými kolonisty a zvířaty. Své oblíbené postavy si můžete ponechat, zatímco se přesouváte do nové kolonie na novém místě a postupujete v epickém úkolu.

Každá nová kolonie se objeví vedle starověké archeotechnologické struktury se zvyšujícím se psychickým vlivem. Prostudujte si každou strukturu, abyste odemkli další části mapy. Odemkněte tři části a můžete najít samotného archonexa, vyvolat jeho sílu a překonat fyzickou realitu skrze mysl strojového boha.

Užijte si závěrečné titulky k nové epické písni od Alistaira Lindsayho.

Doplňkové parametry

Kategorie: Hry
Žánr: Simulátory
Typ distribuce: elektronická

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola